Elmopico-39

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elmo - 22 augusti 2014 18:43

Kochani, ostatnio zakochalam sie w swieczkach WoodWick Trilogy. Trzy warstwy kolorow, i aromatow poloczono, aby stworzyc jedna piekna i niepowtarzalna swieczke. Do tego swieczuszka posiada specjalnie zaprojektowany knot, ktory jest wykonany z drewienka i ktory, podczas spalania wydaje dzwiek przypominajacy skwierczenie drewna w domowym kominku....Ohhh...

 

Av Elmo - 22 augusti 2014 14:15

"Sekret" ksiazka, ktora wywarla ma mnie ogromne wrazenia! Chyba kazdy z nas wie co to jest efekt placebo...wiec na tej samej zasadzie dziala sekret przyciagania. 

Ta ksiazke polecila mi moja Mama, i od kiedy ja przeczytalam staram sie stosowac metode pozytywnego myslenia w kazdej sytuacji zyciowej.

Z cala pewnoscia moge rowniez przyznac, ze negatywne nastawienie sprowadza na mnie zmartwienia i klopoty.Optymista zyje sie lepiej!!! Polecam! Buziaczki! Elmo

 

 


Av Elmo - 17 augusti 2014 11:42

                   

Av Elmo - 14 augusti 2014 13:38

For me the blue symbolizes the heaven and true love, so I use to wear blue as often as I can! Kisses, Elmo.

  

 



Av Elmo - 9 augusti 2014 09:53

 

Kochani! Wyczytałam, że olejek z drzewa herbacianego można stosować na pryszcze. Olejek z drzewa herbacianego znalazlam w: linii Tea Tree z The Body Shop, która zapewnia czystszą skórę w zaledwie tydzien. Jestem w trakcie drugiego tygodnia i musze przyznac ze stan mojej skóry o wiele sie poprawił, zero pryszczy i już nie robie sie czerwona z byle powodu. Polecam! Buziaczki. Elmo

 

Av Elmo - 1 augusti 2014 17:01

The best 60 minutes in Pictures of my stressful week in Sweden: how to give yourself a break mentally?Well...take some time to meditate, eat something good or have a nice walk in the park, even if it´s just for five minutes. Recharge your batteries. Kisses. Elmo

 

        

Ovido - Quiz & Flashcards