Elmopico-39

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elmo - 30 augusti 2013 10:13

Jag får aldrig nog av att prata om ombre. Ombre kommer från den franska ordet  ombré  och betyder skugga.

Ombre är en hårfärgteknik där håret färgas till mörkare nyanser vid rötterna, och ljusare nyanser på topparna. Sådan effekt kan uppnås om man går för långt mellan färgningarna, men kan också skapas målmedvetet.

På vissa salonger i Sverige kallas det för ' utväxttrenden'.


 


Jag skulle nog älska att ha brunt hår pga att det matchar mina ljusbruna ögon, men vill ändå inte släppa mitt blonda. Undrar om det finns alternativ till korthårig  ombre? Då hade jag önskat en mjuk ombre utan några stora kontraster, som på bilden nedan./ ha en forsatt bra dag; Kisses Elmo   

 





Av Elmo - 29 augusti 2013 02:04

 

Ocena: Mam cerę mieszaną z tendencją do pękania naczynek oraz pierwszych zmarszczek mimicznych.Od razu po nałożeniu serum skóra twarzy jest bardzo wyraźnie wygładzona i napięta. Intensywnie nawilżające cząsteczki dbają o prawidłowe nawilżenie skóry. Love it.


Av Elmo - 24 augusti 2013 13:54

     Mam trochę obsesję na punkcie butów, mogłabym kupować codziennie nową parę.

Od zawsze miałam fioła na punkcie butów, a od tamtego roku mam fioła na punkcie niebieskich...

  

Tidigare mĺnad - Senare mĺnad
Ovido - Quiz & Flashcards